شرکت های خرید فروش نوار آبیاری قطره ای در ایران

خرید نوار آبیاری قطره ای یکی از نیازهای روز کشاورزان به حساب می آید که برای تهیه ی آن، باغداران و کشاورزان سعی می کنند تا کالای با قیمت مناسبی را انتخاب نمایند. علاوه بر قیمت مناسب، مرغوبیت و کیفیت نیز مورد توجه خریداران نوار تیپ قرار گرفته است. زیرا دوام و ماندگاری در تهیه ی نوار تیپ 1000 متری حرف اول را می زند. کشاورزان با در نظر گرفتن تمامی این معیار ها خواهند توانست به این نیاز اساسی خود پاسخ بگویند.

شرکت های خرید فروش نوار آبیاری قطره ای در ایران

خرید اینترنتی نوار آبیاری با قطره چکان از بازار

خرید اینترنتی نوار آبیاری با قطره چکان از بازارخرید اینترنتی نوار آبیاری با قطره چکان از بازار را می توان از طریق سایت های معتبر انجام داد.

در این سایت ها کاتالوگ نوار تیپ آبیاری ایرانی به همراه تصاویر محصولات قرار گرفته است و خریداران به راحتی خواهند توانست محصول مورد نیاز خود را بر اساس ویژگی هایی که در نظر دارند انتخاب نمایند. با خرید از سایت های اینترنتی گاهی اوقات خواهید توانست از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید و علاوه بر هزینه در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی نمایید.

فروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ای در کشور

فروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ای در کشورفروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ای در کشور به صورت وسیعی انجام می شود. نوار تیپ زنجان و نوار تیپ شیراز پر فروش ترین محصولات این بازار هستند و مورد توجه بسیاری از خریداران این محصول قرار می گیرند.

این شرکت ها پیشرو در تولید انواع نوار آبیاری تیپ قطره ای در ایران می باشند و تلاش فراوان در حفظ کیفیت مطلوب و ارائه قیمت مناسب برای خریداران این محصول را دارند. همچنین این شرکت ها آماده فروش عمده و خرده این محصول می باشند. قیمت نوار تیپ 1000 متری در این شرکت ها بسیار مناسب بوده و توجه بسیاری از کشاورزان را به خود جلب کرده است.

نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ جدید

نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ جدیدنوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ جدید شامل یک لوله نواری با قطره چکان سر خود می باشد که به آسانی و به سرعت نصب شده و از کارایی بالایی نیز برخوردار می باشد. این لوله به گونه ای طراحی شده است که دارای یک مجرای اصلی عبور آب بوده و سپس آب وارد روزنه های ورودی آب که در فاصله های معینی روی خط تعبیه شده اند گردیده و در نهایت آب به داخل کانال زیگزاگ کناری برای پایین آوردن فشار آب خروجی هدایت می شود.
در ساخت نوار تیپ آبیاری قطره ای، ترکیبی از مواد پلاستیکی به کار گرفته می شود که در مقابل نور فرا بنفش اشعه خورشید، تغییر دما، پوسیدگی و همچنین مواد شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی مقاوم می باشد. از ویژگی های نوار آبیاری قطره ای به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • نصب و جمع آوری و جا به جایی راحت و سریع نوار تیپ ها به دلیل کم وزن بودن نوارها
  • عدم تجمع رسوبات معدنی و جلبک ها به نوار، به دلیل جنس و طرح زیگزاگی آن ها
  • نیاز به فضای نگهداری کم برای نوار تیپ ها و استفاده مجدد از نوارها
  • رشد یکنواخت و همگن و افزایش کیفیت محصول و عملکرد آن و ازدیاد محصولات تا دو برابر.
  • صرفه جویی در انرژی و صرفه جویی تا 90 درصد در مصرف آب
  • مدیریت شوری آب و خاک

 

قیمت عمده لوله یکبار مصرف قطره ای ایرانی

قیمت عمده لوله یکبار مصرف قطره ای ایرانیقیمت عمده لوله یکبار مصرف قطره ای ایرانی بسته به نوع و مقدار آن متفاوت می باشد. قیمت لوله نواری و نوار تیپ پویا شیراز در ایران بر اساس قابلیت ها و کارایی آن و برآورد هزینه ی تولید، محاسبه می گردد. کارایی و موارد استفاده لوله یکبار مصرف قطره ای به شرح ذیل می باشد:
قابل استفاده برای کشت های متراکم و ردیفی مانند انواع سبزیجات، صیفی جات، پیاز، غلات، ذرت، گندم، علوفه و … همچنین مورد استفاده برای گلخانه های معمولی و هیدروپونیک، فضای سبز، گل و گیاهان زینتی، مرکبات، تاکستان ها و نهال کاری، گیاهان صنعتی مانند آفتابگردان، سویا، کلزا و چغندر هم استفاده می شود. سیستم های قطره ای در زمین های با توپوگرافی نامنظم یا با بافت خاک مختلف هم استفاده می شود.