قیمت خرید مستقیم روز نوار تیپ آبیاری قطره ای از درب تولیدی

قیمت روز نوار تیپ آبیاری قطره ای از درب تولیدی پایین تر از قیمت آن ها در سایر مراکز فروش می باشد. معروف ترین نوار های آبیاری با این ویژگی ها، مربوط به کارخانه نوار تیپ شیراز و کارخانه نوار تیپ زنجان می باشد. مدل های مختلفی از نوار های تیپ ساخته شده اند که هر کدام بسته به متراژ ها و کیفیت شان قیمت های مختلفی دارند. قیمت نوار تیپ پلاک دار به مراتب بیشتر از قیمت نوار تیپ 1000 متری ساده می باشد که صاحبان مزارع و کشاورزان، بسته به نیاز خود هر کدام از آن ها را که بخواهند، خریداری می نمایند.

قیمت خرید مستقیم روز نوار تیپ آبیاری قطره ای از درب تولیدی

نوار تیپ آبیاری قطره ای چیست؟

نوار تیپ آبیاری قطره ای چیست؟در پاسخ به این سوال که نوار تیپ آبیاری قطره ای چیست؟ لازم است برای آشنایی هر چه بیشتر شما هم وطنان عزیز با این نوع نوار ها، توضیحاتی را به اختصار عرض نماییم. نوار تیپ آبیاری نوعی لوله از جنس پلی اتیلن نازک می باشد که در متراژ های بالا تولید و به دور دستگاه نوار تیپ می پیچید. این کار برای آن است که به دلیل این که طول لوله بسیار زیاد است و برای جمع آوری آن نیاز به مکانی وسیع است، عمل چرخاندن و پیچاند نوار ها به  دور غلتک چرخان در دستگاه نوار باعث می شود که لوله ها به صورت حلقه ای جمع شوند که این کار جا و فضای کمتری را اشغال می کند.

علاوه بر آن انتقال و حمل و نقل این لوله ها نیز آسان تر می شود. جنس لوله ها از پلی اتیلن است و سبک و مقاوم هستند. از این لوله ها برای آبیاری مزارع کشاورزی استفاده می شود و روشی ست جایگزین برای آبیاری های قدیمی که اثر زیادی در صرفه جویی آب نیز دارند.

قیمت نوار آبیاری قطره ای اصل در مراکز فروش

قیمت نوار آبیاری قطره ای اصل در مراکز فروشقیمت نوار آبیاری قطره ای اصل در مراکز فروش در نقاط مختلف کشور ممکن است با یک دیگر،  اندکی تفاوت داشته باشند. شاید بپرسید وقتی که نوار تیپ از یک شرکت و برند ساخته می شود، چرا باید در نقاط مختلف قیمت های متفاوت داشته باشد؟ سوال کاملا به جا و درستی ست اما باید از منظر و زوایای مختلفی به آن نگاه کرد و پاسخ داد.

فرض کنید یک کارخانه بزرگ تولید نوار تیپ پویا شیراز در مشهد مشغول به فعالیت است، حال این کارخانه می خواهد محصول تولیدی خود را به شهر هایی چون کرمان، اصفهان و اهواز ارسال کند. طبیعتا مسیر های این شهر ها با شهر مشهد به یک اندازه نیست و می توان گفت که اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت ها نیز همین عدم یکسان بودن فاصله باشد که برای هر کدام از آن ها هزینه های خاصی را در حین حمل و نقل و انتقال پرداخت می کنند.

عوامل دیگری چون افت و خیز بازار های جهانی، تغییر قیمت های مواد خام تولید نوار تیپ و … نیز در تعیین قیمت ها دخیل می باشند.

سفارش عمده نوار تیپ قطره ای ایرانی

سفارش عمده نوار تیپ قطره ای ایرانیکشور های زیادی به خصوص کشور های مرزی و همسایه ایران، همه ساله به سفارش عمده نوار تیپ قطره ای ایرانی می پردازند و شرکت های صادراتی در ایران در اسرع وقت، تمامی سفارشات را آماده سازی و در تایم مخصوص به کشور میزبان، صادر می کنند،

کارخانجات ایرانی تولید کننده نوار تیپ آبیاری ایرانی پس از چند سال فعالیت به خوبی توانسته اند نظر دیگر کشور ها را به سمت تولیدات خود جذب کنند و بر همین اساس، میزان صادرات این محصولات از کشور به سایر کشور ها، قابل توجه است.

فروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ای

فروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ایمراکز فروش لوله های آبیاری فشار کم، در نقاط مختلف کشور فراوان هستند و افراد و تولیدکنندگان می توانند در متراژ های زیاد از ای محصول را برای زمین های کشاورزی خود، خریداری کنند.  یک مرکز خاص فروش محصولات کشاورزی و باغداری وجود دارد که به فروش فوق العاده نوار تیپ و نوار آبیاری قطره ای می پردازد و خریدارا می توانند انواع این نوار ها را در برند های مختلف با کیفیت های عالی با قیمت های باور نکردنی خریداری کنند.

این مراکز، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی  فعال در حوزه لوله های پلی اتیلن و محصولات کشاورزی می باشند که دسترس همگان به این سایت ها در هر ساعت از شبانه روز به راحتی وجود دارد و می توانند جهت خرید به مراکز مراجعه نمایند.