عرضه بهترین نوار تیپ آبیاری پلاک دار

در کشاورزی یکی از بهترین روش ها برای آبیاری، آبیاری به روش قطره ای می باشد و بهترین نوار برای این کار نوار تیپ آبیاری پلاک دار می باشد با این روش آب کمتری مورد استفاده قرار می گیرد و در عین حال مقدار آب مورد نیاز گیاه نیز تامین می گردد. این لوازم آبیاری بارانی به علت داشتن مزایا و فواید زیاد در کشاورزی کاربردهای فراوانی دارد شما با این روش می توانید هزینه گزاف آب را تا مقدار قابل توجهی پایین بیاورید. عرضه بهترین نوار تیپ آبیاری پلاک دار

مشخصات نوار تیپ آبیاری پلاک دار

مشخصات نوار تیپ آبیاری پلاک دار این نوارها در زیر زمین نصب می شوند و یکی از ویژگی های آن سهولت در جابه جایی آن می باشد شما از این پلاک ها می توانید در کشت های ردیفی و فصلی استفاده کنید مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، خربزه، هندوانه و توت فرنگی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نوارهای آبیاری قطره ای ایرانی

در ادامه شما را مشخصات نوار تیپ پلاک دار آشنا خواهیم کرد عبارت اند از:

  • شما با استفاده از این نوار قابلیت این را دارید که آن را در زمین های پر فراز و نشیب نصب کرده و آب به آسانی در آن حرکت کند.
  • این نوارها در برابر سموم شیمایی مقاوم هستند.
  • یکی از ویژگی های خوب این نوار این است که ضخامت آن ها حتی به200میکرون هم خواهد رسید و در مقابل فشار آب مقاوم هستند.
  • این نوار به صورت پلاک دار می باشد و آبیاری به صورت قطره چکانی انجام می شود.
  • قطر این نوع نوار17 میلی متر می باشد.
  • این نوار حتی در فشار خیلی پایین آب هم کار خود را به خوبی انجام می دهد.
  • یکی از برترین ویژگی این محصول این است که در مقابل نور شدید خورشید پوسیده نمی شود.

این نوار تیپ آبیاری از لوله پلی اتیلن معمولی ساخته می شود و شما می توانید به راحتی بعد از کشت و برداشت محصولات خود این لوله ها را به عنوان ضایعات به کارخانه سازنده خود بفروشید. این نوارها برای کاشت های فصلی مناسب می باشند که دوره کاشت و برداشت آن ها کوتاه باشد ولی برای محصولاتی که تا یکسال نیاز به رشد دارند گزینه خوبی نمی باشد.

خرید عمده نوار تیپ آبیاری پلاک دار

خرید عمده نوار تیپ آبیاری پلاک دار این نوار آب را به صورت یک نواخت در سطح زمین پخش می کند که این کار باعث می شود رطوبت در سطح زمین بماند و باعث رشد هر چه بهتر گیاه می شود. عرضه نوار تیپ پلاک دار از طریق تولیدکنندگان عمده به قیمت هر چه پایین تر انجام می گیرد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به همین سایت برای خرید نوار تیپ پلاک دار برای کشت محصولات خود مراجعه نمایید با یک بار خرید از این سایت یکی از مشتری های ثابت آن خواهید شد.