کاربرد لوله های کاروگیت

عنوان : کاربردها و خواص لوله کاروگیت

 

مقدمه :

لوله های کاروگیت از لوله های مواد عایق بر پایه پلاستیک با قطرهای متفاوت به شکل موجدار تشکیل شده است. این لوله‌ها که از مواد سفت و سخت ساخته شده‌اند، از نظر ابعادی پایدار هستند، در حالی که موج‌دار بودن سطح، انعطاف‌پذیری محصول را به‌ویژه در کاربردهای متحرک افزایش می‌دهد. علاوه بر این، استفاده از لوله های کاروگیت کار را آسان می کند. تقریباً تمام پلاستیک‌های معمولی به عنوان موادی برای تولید لوله‌های موجدار ضروری هستند.

 

ویژگی لوله های کاروگیت:

ویژگی های محصول خاص لوله های کاروگیت مختلف بسته به پلاستیک زیرین و مواد افزودنی موجود در فرآیند تولید برای افزایش عملکرد به طور قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال، لوله های راه راه گاهی اوقات حاوی هالوژن هستند که به آنها خاصیت ضد شعله و خود خاموش شدن می دهد. با این حال، به طور کلی، تمام محصولات لوله کاروگیت می توانند به عنوان پایداری ابعادی با انعطاف پذیری بدون کاهش تأیید شوند.

خواص مکانیکی لوله های کاروگیت :

تمام لوله های کاروگیت با خواص حفاظت مکانیکی عالی و مقاومت خلی عالی  در برابر طیف گسترده ای از تأثیرات محیطی مانند رطوبت مشخص می شوند. علاوه بر این، بسته به مواد و مواد افزودنی، برخی از لوله‌های عایق دارای ویژگی‌های ویژه‌ای هستند که با حوزه کاربرد مربوطه سازگار هستند که عبارت اند از مقاومت در برابر شعله یا بی‌اثر بودن شیمیایی. برای آسان کردن در نصب بعدی، لوله های کاروگیت در نسخه های شکاف دار نیز موجود است.

 

کاربرد لوله های کاروگیت :

پروژه های ساختمانی یکی از رایج ترین کاربردهای لوله های پلی اتیلن دو جداره HDPE می باشد. این لوله های راه راه دو جداره بیشتر توسط کارشناسان مهندسی برای لوله های بارندگی و قنات استفاده می شود. لوله های راه راه دو جداره معمولاً برای لوله های فاضلاب و تهویه نیز استفاده می شوند.

 

و در انتها :

ما در گروه تولیدی بازرگانی زمزم پایپ در تلاش هستیم تا با بهترین کیفیت روز دنیا و مناسب ترین قیمت محصولات لوله و اتصالات را به مشتریان عزیزمان عرضه کنیم .