کفش کشتی دست دوم موجب ازدواج دو جوان شد

در طول سال ها، کفش کشتی دست دوم تکامل یافته اند. فرقی نمی‌کند که یک کفی اسپلیت یا کامل را دوست داشته باشید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

علاوه بر این، تعدادی از بزرگترین قهرمانان و ستاره های ما به اندازه کافی خوش شانس بوده اند که یک کفش امضا داشته باشند. و به لطف تعدادی از مارک های جدید که به نظر می رسد کلاه خود را در حلقه طراحان پرتاب می کنند، ما همیشه گزینه های بیشتری دریافت می کنیم.

یکی از جدیدترین طرح ها، طرحی است که سبک وحشی ریس هامفری به آن متصل شده است.

در آن روزگار، بازی امضای کفش شامل کفش هایی از جان اسمیت، دن گیبل، کائل ساندرسون و کری کولات بود. سپس در سال 2013، جردن باروز و آسیکس JB Elite را منتشر کردند و باروز را به اولین و در حال حاضر تنها کشتی گیر سیاه پوستی که تا به حال کفش امضاء خود را دارد، منتشر کردند.

 

از آن زمان، این قهرمان چند بار جهانی و المپیک در تعداد زیادی تکرار از JB Elite با اسپانسر برتر ترکیب شده است.

در اینجا نگاهی به باروز است که با تیم طراحی در Asics کار می کند تا اولین کفش خود را بسازد:

از آن زمان تاکنون شاهد بوده ایم که تعداد بیشتری از ورزشکاران فعلی ما یک کفش امضا دریافت کرده اند. کایل اسنایدر به رودیس پیوست تا خودش را نیز بسازد.

اما تکامل کفش‌ها بسیار فراتر از آن چیزی است که از کارخانه‌ها بیرون می‌آید و ترندساز در این حوزه قهرمان NCAA، داریان کروز بود. من نشستم و با داریان در مورد اولین جفت سفارشی که توسط دانیل اورتیز از DoDo Customs انجام شد صحبت کردم.

با وجود اینکه کفش باروز قبلاً با کمک کامل او ساخته شده است، او کارهای سفارشی نیز توسط DoDo انجام داده است.افزایش سفارشی‌سازی در دنیای کشتی فراتر از کفش است، اما این بازی کفش‌های کشتی است که به پسران و دختران این امکان را می‌دهد تا سبک خود را بیشتر از نحوه تیراندازی یا سواری به تشک بیاورند.