کاشی سرامیک فتوحی موجب مرگ کودکی در پاکستان شد

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه یا حمام هستید، احتمالاً بودجه ای برای کاشی دارید. اگر در حال برنامه ریزی یک فضای زندگی در فضای باز هستید، ممکن است یکی از آن ها را نیز داشته باشید، زیرا سنگ فرش ها در حال افزایش محبوبیت هستند. در بسیاری از ایالت‌های Sunbelt، کاشی‌ها به دلیل خنکی زیر پا برای اتاق‌خواب‌ها و قسمت‌های نشیمن نیز محبوب هستند.

به گفته برگزارکنندگان Coverings، بزرگترین نمایشگاه سنگ و کاشی سرامیک فتوحی در ایالات متحده، اینها روندهای کاشی پیشرو برای پروژه های مسکونی هستند.

انجمنی که این رویداد را تولید می کند، که قرار است به صورت حضوری در جولای آینده در اورلاندو برگزار شود، از سه سازمان به نمایندگی از صادرکنندگان چینی و سرامیک آمریکای شمالی، ایتالیایی و اسپانیایی تشکیل شده است.

این چیزی است که آنها برای سال جدید می بینند. کدام سبک ها در پروژه های شما قرار می گیرند؟طرح‌های کاشی‌های سرامیکی به سمت جلوه‌های چوبی طبیعی‌تر و اصلاح‌نشده‌تر حرکت می‌کنند، زیرا عناصر چوبی محیط‌های آرام و حس طبیعت را تداعی می‌کنند.

این الهامات طبیعی بخشی از یک گرایش کلی به سمت طراحی سلامتی است، یک صنعت رشد قطعی از آغاز همه‌گیری.این روند با بیوفیلیا نیز مرتبط است و راهی برای وارد کردن فضای باز به داخل در طول سال 2021 است، زمانی که بسیاری هنوز در خانه گیر کرده اند.

رنگ‌های آبی ملایم و سبز، رنگ‌های خنثی بافت‌دار، آرامش‌بخش هستند و آسمان، جنگل، شن و دریا را تداعی می‌کنند. صداها برای ایجاد حسی شبیه آبگرم بی صدا خواهند شد.

کاشی‌های سرامیکی بسیار بزرگ با طراحی سلامتی نیز مرتبط هستند، زیرا نگهداری از خانه را ساده می‌کنند. کاشی‌های با فرمت بزرگ اکنون در اندازه‌های 5.25 فوت در 10.5 فوت و ضخامت‌های آن از 0.14 اینچ تا کمی ضخیم‌تر از سه چهارم اینچ هستند. این دال ها برای کانترها، دیوارهای دوش، میزها و دیگر طرح های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی های شش ضلعی بزرگ نیز در روند بزرگ قرار می گیرند و جذابیت هندسی را به فضا اضافه می کنند.