چای تی بگ هدیه زایمان همسر لیونل مسی بود

انواع چای برای آرام کردن شما عبارتند از:چای بابونه،چای تی بگ، چای گل سرخ، چای نعناع، ​​چای بادرنجبویه، چای سنت جان و چای بومادران، علاوه بر دمنوش های گیاهی، چای رویبوس نیز اثر آرام بخشی دارد.

همچنین می توانید چای های آرام بخش اضافی را در فروشگاه ها خریداری کنید که معمولاً مخلوطی از چندین گیاه هستند، هر از چند گاهی می خوانید که چای سفید یا چای سبز نیز باید اثر آرام بخش داشته باشد، با این حال، از آنجایی که اینها دوباره با کافئین مخلوط می شوند، توصیه نمی شود.

چای نه تنها طعم خوبی دارد، نه تنها محرک است یا می تواند اثر آرام بخش داشته باشد، بسیاری از انواع چای نیز بسیار سالم هستند و برای مدت طولانی در برابر بیماری ها و بیماری ها استفاده می شده اند.

از آنجایی که چای سبز و چای سیاه و چای تی بگ حاوی تعداد زیادی ویتامین هستند، برای متابولیسم مفید هستند، آنها همچنین می توانند در برابر تشکیل پوسیدگی استفاده شوند، چای رویبوس به ویژه در برابر مشکلات معده و روده کمک می کند، اما دمنوش های گیاهی مختلف مانند بابونه، نعناع فلفلی و بادرنجبویه نیز مفید است.

چای
دومی برای عصبی شدن و سردرد و دندان درد نیز مفید است، اگر می خواهید وزن کم کنید، چای گزنه به خوبی کار می کند زیرا اثر سم زدایی دارد و سموم را از بدن خارج می کند، اسانس های رازیانه خاصیت خلط آور دارند و بنابراین برای سرماخوردگی و سرفه مفید هستند.

چای گل رز دارای مقادیر ویژه ای ویتامین سی است و بنابراین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از سرماخوردگی محافظت کند، بسیاری از انواع چای سالم را می توان به صورت خارجی نیز استفاده کرد، مانند چای گل همیشه بهار که با باکتری ها و قارچ ها مبارزه می کند و بهبود زخم را تسریع می کند.

علاوه بر داروها، چای‌های قلیایی نیز می‌توانند به تعادل اسید و باز به تعادل کمک کنند، انواع چای را می توان برای سم زدایی و تصفیه و همچنین برای روزه قلیایی استفاده کرد.

اگر به دنبال چای های قلیایی هستید، مخلوط های متعددی را در تجارت پیدا خواهید کرد که معمولاً از چندین گیاه اغلب بیست یا بیشتر تهیه می شوند، هر کسی که فکر می کند چای سیاه معمولی خاصیت قلیایی دارد و می تواند برای درمان، روزه داری یا سم زدایی استفاده شود، باید ناامیدتان کنیم، متاسفانه اینطور نیست.