نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن مهراوند

عنوان : نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن شرکت مهراوند

 

مقدمه :

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن شرکت مهراوند با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و بر اساس استانداردهای کیفی بین المللی در اندازه ها و ضخامت های مختلف با تحمل فشارهای مختلف تولید می شوند.

 

لوله های پلی اتیلن (PE80 – PE100 -PE40) یکی از انواع لوله های پلی اتیلن است که در فشارهای بین 3.2 تا 25 بار در بازار عرضه می شود .

ویژگی های مطلوب لوله های پلی اتیلن باعث شده است که سرعت رشد و پیشرفت این لوله ها در چند سال گذشته افزایش زیادی داشته باشد. در بازار ایران لوله های پلی اتیلن با نام های لوله پلی اتیلن فشار قوی، لوله HDPE، لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن کشاورزی، لوله پلی اتیلن مخابراتی شناخته می شوند.

 

 

 

لوله پلی اتیلن چیست؟

به طور خلاصه این لوله از مواد پلی اتیلنی تولید می شود .

لوله های پلی اتیلن یکی از پرمصرف ترین لوله های مورد استفاده در صنعت و کشاورزی می باشد، این لوله های به شکل استوانه به درخواست مشتری و شرایط پروژه مطابق استاندارد و در فشارهای مختلف، استفاده می شود , از این لوله ها برای انتقال گاز شهری و آب شهری و در اخرانتقال آب کشاورزی استفاده می شود.

 

 

سایزبندی لوله های پلی اتیلن:

 

لوله های پلی اتیلن فشار قوی از سایز 16 تا 450 برای آب و برای گاز از سایز 25 تا 225 میلی متر می باشد.

 

خرید لوله پلی اتیلن:

 

برای خرید لوله پلی اتیلن می توانید با مشاوران خبره ما صحبت کنید تا انتخاب مناسبی برای لوله های خود داشته باشید.

لازم به ذکر است شرکت مهراوند کلیه لوله های خود را با 10 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می کند  ,بنابراین می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

 

مشخصات لوله پلی اتیلن یا (HDPE):

1.وزن سبک و حمل آسان و مقاوم در برابر ضربه

2.نصب آسان

3.مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی قلیایی

4.مقاوم در برابر نور خورشید

 

نتیجه گیری :

لوله های پلی اتیلن کشاورزی یکی از بهترین کاربردهای لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی است، این لوله ها کمک زیادی به کنترل منابع آب و جلوگیری از هدرشدن  آب می کند و خروجی قابل کنترل این لوله ها باعث استقبال کشاورزان شده است. این لوله ها از موادی بسیار عالی با گریدهای PE100 و PE80 از قطر 20 تا 450 میلی متر و با فشار کاری از اتمسفر PN3.2 تا PN25 تولید می شوند.