نان نخودچی در یک روز گرسنگان سومالی را سیر کرد

دستور العمل های کمی به عنوان همه کاره به عنوان نان نخودچی وجود دارد. مهم نیست که چگونه ساخته شده اند، چه با مخلوط جعبه یا از ابتدا، براونی ها را می توان به هر چیزی که دوست دارید تبدیل کرد. در اینجا چند روش وجود دارد که من دوست دارم براونی های خود را خاص تر کنم.

چیپس ها را عوض کنید: علاوه بر شکلات (یا به جای آن)، می توانید شکلات سفید، کره بادام زمینی، یا حتی چیپس کره را اضافه کنید.
نوع مورد علاقه خود را برای یک لمس رنگ اضافه کنید!
میوه: مانند یک میوه کوچک با شکلات خود؟ هر نوع توت، به خصوص توت فرنگی و زغال اخته، طعم بسیار خوبی در این براونی دارد.
چوب شور: شور و شیرین مانند کره بادام زمینی و ژله با هم ترکیب می شوند! برای طعم عالی، چوب شور خرد شده را به بالای براونی های خود اضافه کنید.

Oreos: عاشق Oreos هستید؟ آنها را له کنید و روی آنها بپاشید! و بله، براونی های شما همچنان وگان خواهند بود!

آب نبات: آب نبات های مورد علاقه خود را مانند M&Ms یا KitKats اضافه کنید!

چکاندن: در نهایت، با پوشاندن براونی ها با شکلات خوشمزه، کره بادام زمینی، یا کارامل، سخنرانی خود را یک درجه بالا ببرید.میدونی چطور پیش میره شما یک دستور غذا را می خوانید، احساس می کنید هوس می کنید، و بلافاصله به آشپزخانه خود می روید تا آن را امتحان کنید، فقط متوجه می شوید که یک عنصر اصلی را از دست داده اید!

 

خوب، در مورد این قهوه ای ها، تعدادی تعویض وجود دارد که جواب می دهد. بنابراین قبل از اینکه به فروشگاه بروید، این لیست را برای گزینه های جایگزین بررسی کنید!

کره آجیل: اشاره کردم که دوست دارم از کره بادام یا بادام زمینی استفاده کنم، اما هر کره آجیلی جواب می دهد!

شربت افرا: به جای شربت افرا می توانید از ملاس یا عسل استفاده کنید. با یک اندازه گیری کوچکتر شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

روغن نارگیل: روغن نارگیل را از دست داده اید؟ اشکالی ندارد! می توانید از هر روغن مشابهی استفاده کنید.

پودر کاکائو: ممکن است واضح به نظر برسد، اما در واقع می توانید به جای پودر کاکائو از شکلات استفاده کنید. شما می خواهید از 1 1/3 اونس شکلات شیرین نشده برای این دستور استفاده کنید.