سر سوزن انسولین ایرانی راز تندرستی یک فوتبالیست معروف دنیا است

انسولین به صورت تزریق زیر جلدی یا درست زیر پوست تزریق می‌شود، بنابراین سرسوزن انسولین ایرانی وارد ماهیچه‌ها نمی‌شود، که می‌تواند بر سطح قند خون شما تأثیر بگذارد، بهترین اندازه سرنگ برای شما بستگی به دوز انسولین شما دارد.

از آنجایی که دوز انسولین شما ممکن است تغییر کند، بسته به سطح قند خون شما افزایش یا کاهش یابد، ممکن است برای تنظیم دوز در صورت نیاز به چندین اندازه سرنگ نیاز داشته باشید.

خود سوزن های انسولین نیز در اندازه ها و ضخامت های مختلفی وجود دارند، سرنگ های انسولین در اندازه های مختلف برای ارائه دوزهای مختلف انسولین وجود دارند، خطوط اعداد در یک سرنگ انسولین که بر حسب میلی لیتر اندازه گیری می شود.

سرنگ های سه دهم میلی لیتری برای دوزهای انسولین زیر سی واحد انسولین هستند و در فواصل یک واحدی شماره گذاری می شوند، سرنگ های نیم میلی لیتری برای سی تا پنجاه واحد انسولین هستند و در فواصل یک واحدی شماره گذاری می شوند، یک میلی لیتر برای دوزهای بیش از پنجاه واحد انسولین است و در هر بازه دو واحد شماره گذاری می شود.

سر سوزن

اندازه بشکه میزان انسولین سرنگ را تعیین می‌کند و سوزن‌سنج ضخامت سوزن را تعیین می‌کند، سوزن‌های نازک‌تر ممکن است برای برخی افراد برای تزریق راحت‌تر باشد.

طول یک سوزن تعیین می کند که تا چه اندازه به داخل پوست شما نفوذ کند، سوزن های انسولین فقط باید درست زیر پوست شما برود و داخل ماهیچه ها نباشد، سوزن های کوتاه تر برای جلوگیری از وارد شدن به عضله ایمن تر هستند.

سرنگ های انسولین در اندازه های مختلف با گزینه های مختلف طول سوزن عرضه می شوند، اندازه صحیح به دوز انسولین و سطح راحتی شما با اندازه سوزن بستگی داردف مهم است که اندازه صحیح را انتخاب کنید تا دوز کامل انسولین را در یک بار تزریق کنید.

اگر دوزهای متفاوتی در روز بدهید، ممکن است به چندین سرنگ نیاز داشته باشید، به عنوان مثال، سی و پنج واحد در صبح و ده واحد در شب به این معنی است که شما به یک سرنگ سه دهم میلی لیتری و یک سرنگ نیم میلی لیتری برای هر دوز نیاز دارید.

اگر نیاز به تنظیم روزانه دوز بر اساس سطح قند خون شما باشد، سرنگ‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، اگر دوز مصرفی شما نزدیک به حداکثر ظرفیت سرنگ است، ممکن است بخواهید اندازه آن را افزایش دهید تا از مشکل در کار با سرنگ جلوگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.