خرده فروشانی چرم ورنی وجود دارند که مشتریان را تا جایی که به دست می آورند گمراه می کنند. من همیشه آن را می بینم.
مردم میآیند و میپرسند آیا میتوانیم چرمهایی را که آنها از جای دیگری خریداری کردهاند و کاملاً کنده شده است، تعمیر کنیم، و هیچ کاری نمیتوانیم در مورد آن انجام دهیم. به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف آموزش مشتریان در مورد انواع مختلف چرم میکنیم.»
همچنین به Furniture World در مورد حفظ مشتریان گفت. او خاطرنشان کرد: “خدمات عالی روشی است که ما مشتریان را حفظ می کنیم و نرخ ارجاع را افزایش می دهیم.” «وقتی وارد یک فروشگاه معمولی میشوم.
فروشندگانی را میبینم که از آنچه میفروشند آگاه نیستند. من مشتریان را سرزنش نمی کنم که برای انجام تحقیقات خود به صورت آنلاین مراجعه کرده و سپس خرید آنلاین انجام می دهند.
اکنون متوجه می شویم که مشتریان به دنبال کمی بیشتر از آن تجربه خدمات کامل، آن توجه هستند. اگر فروشنده قول تحویل چهار تا شش هفتهای را بدهد.
بگوید که قرار است آن را در روز جمعه در آنجا داشته باشد، موافقت کند که از او نمونهبرداری کند یا یک تماس خدماتی برقرار کند، پس باید به قول خود عمل کند.
اگر از یک مشتری مراقبت نکنید، آن یک مشتری به 100 نفر می گوید. یک خرده فروش می تواند همه چیز را به درستی انجام دهد، اما اگر یک فروشنده یک چیز کوچک را به هم بزند، می تواند واقعاً برای تجارت بد باشد.
بنابراین، ما همچنان به مشتریان خود پاسخ میدهیم، آنها را از طریق ایمیل در جریان قرار میدهیم، و به آنها اطلاع میدهیم که از سفارش آنها مطلع هستیم. زمانی که انتظار داریم کالایشان را دریافت کنیم یا یک تماس خدمات یا تحویل ارسال کنیم، به آنها اطلاع می دهیم.
این در صنعت ما بسیار بزرگ است، برای کسانی که می خواهند زنده بمانند. شما میخواهید همیشه تجربه مشتری را تا حد امکان لذت بخش کنید.