تخت بیمارستانی برقی برای منزل که بیماران با دراز کشیدن روی آن بهبودی آنها حاصل می شود

برای اینکه یک تخت بیمارستانی برقی برای منزل ایمن باشد، باید به طور مرتب آن را بررسی کنید. برای این منظور از استانداردها و مقررات مختلفی استفاده می شود که بستر باید آنها را رعایت کند.

یک ممتحن فقط می تواند کسی باشد که مطابق با بخش 4 MPBetreibV مجاز به انجام این کار باشد. برای ارزیابی دقیق تمام جنبه های تخت، تخصص ویژه کلیدی است. تضمین ایمنی الکتریکی به طور خاص نیاز به دانش خاصی دارد.

تخت های مراقبت از Pflegebetten-24.de از آزمایش الکتریکی مستثنی هستند، زیرا هر تخت مراقبتی Burmeier مجهز به یک درایو 24 ولتی است. فناوری هوشمند ارزان قیمت را خریداری کنید.

این بستگی به کانالی دارد که تخت‌های مراقبت از آن تامین یا فروخته می‌شوند.

هزینه های بیمه سلامت:

اگر شرکت بیمه سلامت از شما مراقبت می کند، قراردادهای چارچوبی با فروشگاه های لوازم پزشکی برای اجاره با نرخ ثابت بسته می شود.

مبالغ پرداختی بین 250 تا 550 یورو برای سه سال اجاره است. این مبالغ چارچوب می تواند متفاوت باشد و بنابراین تقریباً هر سال بین فروشگاه های لوازم پزشکی و شرکت بیمه سلامت مورد مذاکره مجدد قرار می گیرد.

 

اگر فردی که قرار است تحت مراقبت قرار گیرد برای مدت طولانی تری در تخت مراقبت قرضی دراز کشیده باشد، قرارداد یک سال دیگر با شرکت بیمه سلامت تمدید می شود. اگر فرد بمیرد، تخت مراقبت مجددا برداشته می شود و سپس طبق MPG تمیز می شود و از نظر ایمنی بررسی می شود. اکنون به طور موقت ذخیره می شود تا مشتری بعدی بیمه سلامت آن را دریافت کند.

تجارت آنلاین تنوع تخت های مراقبت را افزایش داده است زیرا بازار اخلاقی بزرگتر از آنچه قبلا تصور می شد است. حتی اگر نیاز به مراقبت داشته باشند، بسیاری از مردم آرزو دارند که بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند.

مزیت: عرضه سریع و ارزان در انتخاب بزرگ. به طور مستقیم از کارخانه در یک زمان کوتاه در حال حاضر استاندارد است. اگر فروشگاه مناسبی را انتخاب کنید و فقط یک مرکز تماس پشت آن نباشد، می‌توانید افراد حرفه‌ای را در اینجا بیابید که می‌توانند ارزش افزوده واقعی را بر اساس دهه‌ها تجربه ارائه دهند.

و این با قیمت های مناسب حتی مونتاژ هم دیگر مشکلی ندارد. تخت های مراقبت ارزان بین 600 تا 1400 یورو هستند. برای تخت های مراقبت با کیفیت بالاتر، قیمت ها می تواند حدود 1500 یورو باشد. – 7000 یورو متفاوت است.