بشکه فلزی استیل موجب رعب و وحشت در مردم شد

هنگامی که بدنه اصلی بشکه فلزی استیل ایجاد شد، تحت یک فرآیند دستکاری دقیق قرار می گیرد. عملیات فلنج شامل تغذیه درام به دستگاه درج فلنج برای ایجاد فرورفتگی لبه و لبه در بالا و پایین ظرف است.

به دنبال ایجاد این لبه ها، درام ها وارد یک گشادکننده مهره می شوند، دستگاهی که درام را به صورت افقی گرفته و مهره ها یا حلقه های غلتان را در اطراف محفظه منبسط می کند.

این حلقه ها توسط میله های میل لنگ در اطراف داخل بشکه  ایجاد می شوند و برای استحکام بدنه کالا عمل می کنند. این حلقه ها یا مهره های رو به بیرون با تورفتگی های محیطی رو به داخل در امتداد بالا و پایین هر درام ترکیب می شوند. فرورفتگی ها موجدار هستند و با دستگاه موجدار ایجاد می شوند.

اکنون که بدنه با مشخصات فوق ساخته شده است، باید قطعه زیرین ظرف ساخته و سپس متصل شود. کف درام ابتدا فرآیند برش و برجسته سازی را طی می کند.

قسمت های زیرین مهر و موم شده و در دستگاه پرس با استفاده از قالب های مخصوص برش داده می شود. هنگامی که ته ظرف ساخته شد، آنها وارد یک بیگودی اولیه می شوند.

دستگاهی که لبه های هر قطعه زیرین را صاف می کند تا آن را برای درز زدن به بدنه درام آماده کند. قطعات پایینی که آماده افزودن به ظروف هستند، به همراه بدنه درام وارد دستگاه درز می شوند که دو قطعه را به هم می چرخاند و فشار می دهد. موردی که اکنون درز دارد از نشت موادی که ظرف در نهایت نگه می دارد جلوگیری می کند.