از شامپو فرش پرسیل برای تهیه سس پیتزا استفاده می شود

در بیشتر موارد، شما باید مراقب هر شامپو فرشی باشید که نیازی به آبکشی ندارد.

با این حال، شامپو فرش پرسیل که گزینه جدیدی در شامپوهای فرش خانگی هستند، نوع متفاوتی از واکنش شیمیایی ایجاد می کنند.

به جای شستشو و استخراج با آب، پس از خشک شدن محصول (و بقایای متبلور باقی مانده) را جاروبرقی بکشید.

اگر می خواهید این روش را امتحان کنید، شامپو فرش اکسی شرکت تامین روکو و روکسی را پیشنهاد می کنیم.

فقط به خاطر داشته باشید که این فرآیند با شامپوهای دیگر نام‌گذاری شده در این لیست متفاوت است و باید زمان خشک شدن و جاروبرقی را در برنامه خود لحاظ کنید.

همچنین برای لکه های سخت فرش، انجام قبل از درمان توصیه می شود. مجموعه ای از گزینه ها را ارائه می دهد که همه آنها جداگانه فروخته می شوند.

در حالی که اکثر شامپوهای فرش منحصراً برای استفاده با ماشین قالیشویی فرموله شده اند، اگر علاقه مند به شستشوی فرش بدون آن هستید، گزینه هایی دارید.

اگر این مسیر را انتخاب کردید، ما شوینده ماشینی فرش شوی حرفه ای پرسیل را توصیه می کنیم.

شامپو

اگرچه نام آن به ماشین‌های تمیزتر اشاره می‌کند، اما این برند دستورالعمل‌های جایگزینی برای تمیز کردن دستی ارائه می‌دهد. شما فقط به یک سطل، حوله و مقدار زیادی آب نیاز دارید.

طیف وسیعی از پاک‌کننده‌های برند پرسیل در جمع‌آوری‌های دیگر نشان داده شده‌اند که اغلب به دلیل ترکیبات گیاهی و فرمول‌های غلیظ ذکر شده‌اند.

شامپو فرش آنها روند را ادامه می دهد و محلولی با غلظت چهار برابر ارائه می دهد (این جایی است که سطل وارد می شود؛ شما به فضای زیادی برای رقیق شدن نیاز دارید). چه از دستگاه فرش شوی یا روغن آرنج استفاده کنید، ما فکر می کنیم که ارزش توجه شما را دارد.

هنگام خرید شامپو فرش، رایج‌ترین نوع که می‌بینید نسخه‌های مایع غلیظ است که برای استفاده نیاز به رقیق شدن دارند.

اگرچه ممکن است چند مرحله اضافی برای بررسی پشت بطری ها و مشخصات محصولاتی که در نظر دارید انجام شود، ارزش وقت گذاشتن برای انجام این کار را دارد.

ممکن است متوجه شوید که بطری هایی که از نظر اندازه تفاوت چندانی ندارند، در واقع می توانند حجم بسیار متفاوتی از شامپوهای مخلوط ایجاد کنند.

حتماً برچسب ها را نیز بخوانید تا اندازه ها و نسبت مناسب را نیز تعیین کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.