مادرم، 52 ساله، چند سال پس از نقل مکان از هند در سال 1989، یک ست 20 تکه از ظروف “شیشه ای قوی سه لایه” Corelle را به قیمت فقط 15 دلار از فروشگاهی در دنور خرید که چند سال پس از نقل مکان از هندوستان از کار افتاد.
بشقاب ها و کاسه ها، تزئین شده با یک الگوی آبی پیچیده، لباس مجلسی پوشیده از طریق چندین جابجایی به خانه فعلی والدینم در ایلینوی رسید.
او گفت: “ما کورل را می خریم زیرا این اولین کاری است که هندی ها وقتی به اینجا می آیند انجام می دهند.
آنها فقط آنها را می خرند زیرا در آن زیباترین ارکوپال زمان واقعاً محبوب بودند.
آنقدر محبوبیت زیادی دارد که کرتی پاتل، که در سال 1993 هند را ترک کرد، از ظروف کورل خود خسته شده است.
او آن را از یک فروشگاه کره ای که اکنون بسته شده است، لباس مجلسی که لاغر نشون میده دو بلوک دورتر از خانه اش در لس آنجلس خرید که عرضه گسترده ای از محصولات Corelle و برند خواهرش CorningWare را می فروخت.
بشقاب، کاسه غلات، کاسه سالاد، فنجان، ظروف قابلمه و موارد دیگر پاتل، 43 ساله، سعی کرد ظروف غذاخوری با نقش و نگار قرمز خود را بیرون بیاندازد «چون همه آن را دارند»، اما فایده ای نداشت.
او گفت: “شما خیلی به آن عادت دارید، بنابراین نمی توانید آن را رها کنید.”
به گفته تورلی، 53 ساله، که در سال 2003 به همراه همسرش به ایالات متحده نقل مکان کرد، کورل یک برند قابل اعتماد در میان فرهنگ های مختلف است.
این زوج مجموعه ای از ظروف غذاخوری کورل را در ونزوئلا داشتند، زیرا این برند در طول زمان حضور جهانی قوی داشت.
او گفت که وقتی مردم به یک کشور جدید نقل مکان می کنند، مدل انگشتر طلا سطح اجتماعی-اقتصادی آنها اغلب آنها را به خرید محصولات جامد که قبلاً با آنها آشنا هستند سوق می دهد تا ریسک را به حداقل برسانند و دوام را به حداکثر برسانند.
- منابع:
- تبلیغات: