مصرف گیلاس در بازار امروز موجب کاهش تصادفات جاده ای شده است

پس از رسیدن به ارتفاع مورد نظر گیلاس در بازار امروز تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نازک کنید. فقط شاخه های میوه کوچک و ضعیف باید در بالا و خارج، قوی تر و بلندتر در داخل و پایین قرار گیرند.

شاخه های میوه در وسط تنه و شاخه های اسکلتی بارها با رشد مجدد چوب جوان جایگزین می شوند. بیشتر و بیشتر در قسمت بالا و خارج، کمتر در قسمت پایین و داخل برش دهید. هر چه پایین تر، شاخه های میوه بیشتر به «شاخه های داربست روی داربست» تبدیل می شوند.

اگر بتوانید رشدها را در بالا و پایین، داخل و خارج به یک اندازه برسانید، درخت را کاملاً هرس کرده و تحت کنترل دارید.

به هر حال: چوب میوه چیست؟ این شاخه ای است که گل ها روی آن هستند. شکوفه ها همیشه روی چوب یک ساله هستند، همیشه! بنابراین، مهم است که همیشه غذای سالانه کافی داشته باشید.

اگر درایو حداقل باشد، به عنوان مثال. ب. فقط یک میلی متر، آنگاه شاخه یکساله را نمی بینید و فکر می کنید گل روی شاخه چند ساله است. در مورد گیلاس شیرین، چنین تجمعی از جوانه ها را شاخه های دسته گل می نامند.

اینها شاخه های کوچک، کوتاه و یکساله مینیمال هستند که چند جوانه گل در فاصله کوتاهی در پهلو دارند. اینها سپس مانند دسته های کوچکی از جوانه های گل به نظر می رسند. در مورد گیلاس شیرین، این شاخه های یک ساله را می توان در چوب های قدیمی تر نیز یافت.

گیلاس شیرین ساختار تاج نسبتاً شلی دارد. به همین دلیل است که در داخل تاج نیز مقداری نور وجود دارد. در نتیجه، گیلاس شیرین شما را می بخشد، اگر به دفعات و نه خیلی سخت قیچی کنید.

با این وجود، هرس کردن هر سال گیلاس یک مزیت است. رشد را می توان در دراز مدت بهینه تر و راحت تر طراحی کرد. به این ترتیب شما به طور قابل اعتمادی از برهنه شدن درخت در قسمتی از داخل جلوگیری می کنید.

این به نوبه خود نه تنها یک مزیت در هنگام برداشت است، بلکه از قطع شدن درخت نیز جلوگیری می کنید زیرا فکر می کنید دیگر نمی توانید آن را در ارتفاع رام کنید.