فریم عینک بچه گانه که بر روی چشم یک پیر مرد دیده شد

عینک خود را برای راحتی تنظیم کنید
«به طور منظم به تنظیم مجدد عینک خود در چشم انداز توجه کنید. آلین گامراسنی توصیه می‌کند که هر فریم عینک طبی بچه گانه که انتخاب می‌شود، وقتی کودک با آن کار می‌کند، به درستی تنظیم نمی‌شود. اگر کودک شما شروع به نگاه کردن به زیر یا بالای میدان دید خود کند، به سرعت متوجه این موضوع خواهید شد.

از برآمدگی و خراش جلوگیری کنید
بین بی قراری مربوط به استراحت یا عدم توجه، عینک او می تواند به سرعت آسیب ببیند. برای جلوگیری از خراشیدگی، اصرار داشته باشید که هرگز آنها را روی عینک نگذارد و یا حتی در کیف خود قرار ندهد.

به همین ترتیب، به او توصیه کنید که به سادگی آنها را با صابون زیر آب بکشد تا تمیز شوند. چند نکته که باید به او اجازه دهد تا بیش از یک ربع عینک خود را دست نخورده نگه دارد!

حفاظت فکر کنید
قبل از سن 10 سالگی، لنز هنوز ظرفیت کامل خود را برای فیلتر کردن نور ندارد، توصیه می شود لنزهای اصلاحی را انتخاب کنید که سطح کلی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند (شاخص E-SPF، فاکتورهای محافظت از چشم در برابر آفتاب را ترجیح دهید) .

لنزهای فتوکرومیک نیز یک گزینه ایده آل برای محافظت کامل هستند: لنزها در داخل خانه شفاف هستند و در فضای باز در نور روز تاریک می شوند. راحت !

این بینایی‌شناس به یاد می‌آورد: «ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما کودک باید عینک خود را دوست داشته باشد، در غیر این صورت او آن را نخواهد گذاشت. رنگ، طرح، حیوان کوچک یا ابرقهرمان.همه چیز برای عاشق کردن او خوب است و بنابراین اولین جفت خود را بپوشد.

«امروزه، مجموعه‌ها، از این نظر، به خوبی اقتباس شده‌اند، با قاب‌هایی که کاملاً ساخته شده‌اند. “. لنز شخصی یا خدمات حکاکی قاب مانند M’Eye Sign می تواند به لذت بردن کودک کمک کند. این به او بستگی دارد که یک حکاکی فانتزی را ترجیح دهد یا نام کوچک خود را روی آن بگذارد!