بیل مکانیکی هپکو 900 که به صورت خودکار بدون زدن دکمه ای کار می کند

آیا تا به حال نحوه عملکرد بیل مکانیکی هپکو 900 را دیده اید؟ این فقط غیر قابل تصور است! چه قدرتی! چه قدرتی! بیل مکانیکی با سطل خود زمین را پاره می کند، به معنای واقعی کلمه سنگ سخت و تقریبا غیرقابل نفوذی را گاز می گیرد و چیزی را که می تواند صد سال در زیر زمین بماند به سطح زمین می کشد.

یک بار در مرکز شهرمان ساخت یک ساختمان چند طبقه شروع شد. پروژه عظیمی بود. چندین بیل مکانیکی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، گودال عظیمی را برای پایه و اساس خانه آینده حفر کردند. و در طول استراحت آنها در مورد چیزهایی که موفق به پیدا کردن آنها بسیار جالب شدند بحث کردند. سپس به عنوان نگهبان در آن محل ساخت و ساز کار کردم …

– سلام بچه ها! چیزی را که من همین الان کشف کردم هرگز باور نخواهید کرد! بیلی بیل مکانیکی جوان ترین در تیم بود. او تازه کارش را تمام کرده بود و برای استراحت به بقیه ملحق شد.

قدیمی ترین و با تجربه ترین بیل مکانیکی خندید: «چرا باور نمی کنیم؟» “آیا فکر می کنید که یک تخم مرغ می تواند جوجه را شگفت زده کند؟”

 

بیلی بیل مکانیکی این شوخی را متوجه نشد، اما با اشتیاق بیشتر ادامه داد:
– من همین الان این را از زمین بیرون آوردم – یک دایره فلزی زنگ زده را از ملاقه اش روی زمین ریخت که از پیری سیاه شده بود. بقیه ماشین ها با تعجب به این شی غیر معمول خیره شدند. و حتی قدیمی‌ترین بیل مکانیکی اخم کرد، انگار می‌خواهد چیزی را به خاطر بسپارد:
– اگر حافظه من را به درد آورد، روزی روزگاری یکی از آشنایان من قبلاً چیزی مشابه پیدا کرده است.
– آره؟ و این چیه؟ بیلی با بی حوصلگی پرسید.
بیل مکانیکی قدیمی زمزمه کرد: این یک چرخ جادویی است.همه ماشین ها ساکت بودند. حتی یک دوچرخه رها شده با احتیاط از پشت بدنه کامیونی که درست در حال چرت زدن بود بیرون نگاه کرد.