با خرید اسانس بهار نارنج طعمی بی نظیر به خوروشت قورمه سبزی بدهید

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید اسانس بهار نارنج باید به آن توجه کنید کیفیت محصول است. اما فهمیدن اینکه کدام روغن ها بهترین هستند چالش برانگیز است، زیرا هیچ سازمان دولتی در ایالات متحده وجود ندارد که سیستم درجه بندی یا گواهی برای اسانس ها ارائه دهد.

یک مشکل بزرگ؟ بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند اسانس‌هایشان «درجه درمانی» است، اما این فقط یک اصطلاح بازاریابی است.

متأسفانه، محصولات زیادی وجود دارند که ممکن است به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها پیدا کنید که به درستی برداشت نشده اند یا ممکن است چیزی در آنها وجود داشته باشد که روی برچسب ذکر نشده باشد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند اسانس های خالص را خریداری کنید:

به برچسب نگاه کنید: باید شامل نام لاتین گیاه، اطلاعاتی در مورد خلوص یا سایر مواد افزوده شده به آن و کشوری باشد که گیاه در آن رشد کرده است.

شرکت را ارزیابی کنید: محصولاتی را از یک شرکت آروماتراپی معروف و معتبر که چندین سال است در حال فعالیت است، خریداری کنید.
ظروف شیشه ای تیره رنگ را انتخاب کنید: اسانس های خالص بسیار غلیظ هستند. آنها می توانند بطری های پلاستیکی را در طول زمان حل کنند و روغن را آلوده کنند. اکثر شرکت ها اسانس ها را در بطری های شیشه ای کوچک قهوه ای یا آبی بسته بندی می کنند تا از کیفیت محافظت کنند.

از “روغن های معطر” اجتناب کنید: روغن های معطر یا عطر از اسانس های ترکیب شده با مواد شیمیایی یا کاملاً از مواد شیمیایی ساخته می شوند. آنها برای رایحه درمانی مناسب نیستند در عوض، به دنبال بطری هایی باشید که حاوی یک اسانس در خالص ترین شکل آن هستند (100٪ اسانس بدون پرکننده های دیگر).

قیمت ها را مقایسه کنید: قیمت اسانس ها بسته به میزان برداشت و تولید متفاوت است. در یک خط، باید تنوع زیادی از قیمت‌ها وجود داشته باشد روغن‌های رز مطلق یا چوب صندل گران‌تر خواهند بود، در حالی که روغن پرتقال شیرین در انتهای قیمت ارزان‌تر خواهند بود. اگر قیمت پایینی برای یک اسانس گران قیمت پیدا کنید، احتمالاً خالص نیست.