با استفاده از پد الکلی پنتن آمپول زدن را برای کودکان خود بدون ترس کنید

تلفن شما دارای شکاف‌های غیرقابل دسترسی است که مواد غنی از پروتئین را به دام می‌اندازند. باکتری ها اگر از کیس استفاده کنید حتی بیشتر از آن. انجمن حرفه‌ای‌ها در کنترل عفونت (APIC) الکل اتیلیک و ایزوپروپیل الکل را در ضدعفونی‌کردن مؤثر نمی‌دانند، زیرا فاقد فعالیت اسپور کش هستند و نمی‌توانند به مواد غنی از پروتئین نفوذ کنند.

خوشبختانه، PhoneSoap وجود دارد. نورهای UV-C ما به طور مداوم 99.99٪ از باکتری ها را در 100٪ مواقع از بین می برند. و با ضدعفونی 360 درجه ثبت شده ما، مانند استفاده از پد الکلی پنکل نگران نقاطی که ممکن است از دست داده اید نباشید.

ایزوپروپیل الکل “توانایی کشتن ویروس های آب دوست را ندارد.” این نوع ویروس ها در برابر مواد شیمیایی مقاوم تر هستند و لایه لیپیدی حساسی ندارند. در اینجا شما میتوانید اطلاعات بیشتری راجع به آن بخوانید. به همین دلیل، الکل برای ابزارهایی مانند تلفن شما یک ضدعفونی کننده سطح بالا محسوب نمی شود.

 

علاوه بر این که نمی‌توان همه چیزهایی را که PhoneSoap می‌تواند از بین ببرد، الکل باید به درستی استفاده شود و برای مدت زمان مناسب روی سطح باقی بماند تا تا حدودی موثر باشد.

زمان از بین بردن یک ضد عفونی کننده بسته به محصول متفاوت است، اما برای اکثر دستمال‌های ضدعفونی‌کننده با الکل، برچسب محصول معمولاً به شما دستور می‌دهد که «سطح تمیزکننده را به‌مدت 4 تا 10 دقیقه خیس بگذارید تا باکتری‌های خطرناک بیماری‌زا از جمله استاف، E. کولی، سالمونلا، MRSA، نورو ویروس، سرماخوردگی، آنفولانزا و موارد دیگر.

گروهی به سرپرستی گرت ویلیامز میکروبیولوژیست مطالعه ای ارائه کردند که نشان داد “همه دستمال های کثیف، از جمله دستمال های حاوی ماده ضدعفونی کننده، هنوز مقداری باکتری روی آنها باقی مانده است. هنگامی که دوباره مورد استفاده قرار گرفتند، دستمال ها باکتری ها را به مکان دیگری منتقل کردند.”

ما تصمیم گرفتیم مطالعه ای انجام دهیم که در آن تلفن شخصی را که به طور مرتب از الکل به عنوان ضدعفونی کننده استفاده می کرد، پاکسازی کردیم. نتایج را در زیر مشاهده کنید:

می‌توانید ببینید که در حالی که برخی از باکتری‌ها را از بین می‌برد، پس از ضدعفونی کردن با الکل هنوز مقدار زیادی باکتری روی تلفن وجود دارد. این به دلیل کاربرد نادرست و عدم فعالیت اسپور کش است.