استفاده از لوله پلی اتیلن شماره 63 برای ساخت کاخ ملکه الیزابت

اگر اکسیژن وارد ساختار لوله پلی اتیلن شماره 63 شود، باعث ایجاد فرآیندهای مخرب می شود. و برای جلوگیری از این امر از لایه مرزی خاصی در تولید لوله استفاده می شود. چنین تغییر غیرمعمولی قیمت محصول را نیز افزایش می دهد.

هزینه لوله های XLPE با افزایش قطر لوله افزایش می یابد. نسبت بهینه قطر 32 میلی متر است.

همچنین باید توجه داشت که پلی اتیلن متقاطع در برابر عمل سورفکتانت ها ناپایدار است. و گاهی اوقات می تواند توسط مهمانان ناخواسته جوندگان آسیب ببیند.

حال به برخی از ویژگی های لوله های XLPE اشاره می کنیم. حالت دمای کارکرد – 95 درجه سانتیگراد. ضریب انبساط خطی 0.12 0.14 mm / mK است. این شاخص بالایی است که تا حدی بررسی های مثبت را تعیین می کند.

چنین لوله هایی می توانند استحکام آرماتور را افزایش دهند. قبل از لحیم کاری حرارتی مناسب با لوله های معمولی، نگاه دقیق تری به این موارد بیندازید. تقویت به حفظ شکل آن در شرایط دمای بالا کمک می کند.

برای نصب چنین لوله هایی نیازی به نخ و لحیم کاری نیست. بسیاری از صنعتگران قبلاً اشاره کرده اند که سهولت نصب ویژگی اصلی چنین لوله هایی است. اتصالات با استفاده از اتصالات پرس و اتصالات فشرده سازی ساخته می شوند.

لوله های پلی اتیلن برای گرمایش از پلی اتیلن PE-C متقاطع ساخته شده اند (PE-X مخفف پلی اتیلن متقاطع است که در آن PE پلی اتیلن است و X به صورت متقاطع است).دمای عملیاتی آب خنک کننده تا + 95 درجه سانتیگراد (تا + 110 درجه سانتیگراد برای مدت کوتاهی) است.

قدرت مکانیکی. حافظه مولکولی بالای این ماده به آن اجازه می دهد تا بعد از تغییر شکل شکل خود را بازیابی کند. مقاوم در برابر خوردگی. رسوبات و لجن روی دیواره های داخلی تشکیل نمی شود، که به طور مثبت آنها را از همتایان فلزی خود متمایز می کند، که باید به طور دوره ای شسته و تمیز شوند.

هزینه چنین کارهایی می تواند چندین برابر هزینه لوله های pex جدید را بیشتر کند. خواص هیدرولیکی بالا که توسط صافی دیواره های داخلی لوله های PEX ایجاد می شود.

از آنجایی که هیچ رسوبی بر روی دیوارهای داخلی ایجاد نمی شود، سیستم گرمایش همیشه هیدرولیک خوبی دارد. تشکیل یک سطح صاف (ضریب زبری حدود 0.0005 میلی متر) توسط یک پوشش تفلون ویژه اکسترودر تضمین می شود.